20 listopada 2016

Paola Reina Liu


Ma 32 cm wzrostu, 2 cm mniej niż Jolina Ballerina, poza tym bardzo zbliżoną budowę, więc mogą sobie pożyczać ubranka.
Zauroczyła mnie rok temu, choć nie myślałam wtedy jeszcze o jej zakupie. Teraz jednak, gdy odkryłam, że dużo łatwiej szyje się dla takich lalek niż dla tych o budowie Barbie decyzja była stosunkowo krótka.

Liu to najładniejszy mold z propozycji hiszpańskiej Paola Reina.


Jakość wykonania jest bardzo wysoka. Szkoda, że lalka nie ma artykulacji. Przyznaję, mam ochotę zrobić jej przeprowadzkę na ciało Joliny, widziałam już taką hybrydę i wyglądała dobrze.
Na górze prezentuje się tak jak ją Paola Reina stworzyła, a poniżej wyprawka przygotowana na dzisiaj.



Dane techniczne: bawełna i tasiemka



8 komentarzy:

  1. Lu mi się marzy od jakiegoś czasu i też właśnie przeniesiona na jolinkowe ciałko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna lalka! Też widziałam zdjęcia hybrydki na ciałku Joliny, bardzo udana zamiana!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. zadurzona jestem od dawna - tylko
    jedno mnie zniechęca - ponoć Liu
    słodko pachną nieodwracalnie - ja
    mam uczulenie na wanilię i nawet
    aromat zwala mnie z nóg...

    na szczęście - przez ekran zapachu
    nie ma - tylko WSPANIAŁY WIDOK!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Rzeczywiście pachnie wanilią i to intensywnie!

      Usuń
  4. Zdecydowanie bardziej podoba mi się w sukienusi w kratkę niż firmowym stroju. Ślicznotka z niej :) Też mam paolkę ale w wersji monster :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. A powiedzcie mi czy gdzieś można wyszukać proste wykroje by uszyć coś z ubranek na Paola w domu mamy 3 sztuki i dziewczynka się marzy zmiana garderoby

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym uszyć też takie cuda :) niestety laleczka jest w drodze, mogłaby Pani podać jej wymiary ? :)

    OdpowiedzUsuń