21 lutego 2015

Spotkanie lalkowe w Poznaniu luty 2015

To moje pierwsze takie spotkanie, więc chyba nie trzeba nawet wspominać, że trema i wrażenia kolosalne. KOLOSALNE!








To także pierwsze zetknięcie
z lalkami Pullip.
Zachwyt!
Zresztą spójrzcie na portret niżej.


































































Pierwszy raz spotkałam także na żywo piękności od Integrity.
I znów zachwyt. Co za ciała!
































Bardzo mi się podoba Midge
z Dream of House i chyba ją trochę faworyzuję na zdjęciach :-)


























   Koniec. 
!Hasta luego!

5 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że Spotkanie tak się udało. I coś mi się widzi, że włącza Ci się chciej lalkowy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia <3 Midge kradnie szoł swoim biustem na wierzchu :D
    (miałaś tremę? gdzie?!)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, dopiero przy wrzucaniu zdjęć zauważyłam, że biust pokazała :-)
    Ale i ma co pokazywać! :-)
    Piękna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mnóstwo ślicznotek!
    a kim jest Pan w masce?

    OdpowiedzUsuń