19 marca 2015

BARBIE: czerwona sukienka od Gucciego

Pierwotnie to miała być sukienka dla Fleur, ostatnio mocno przeze mnie zaniedbanej.
Fleurka przechodzi wprawdzie ostatnio transformację: odplamianie ciałka masłem i rozczesywanie włosów, ale w kwestii garderoby nic się u niej nie dzieje.
Sukieneczka jest tak delikatna, że z trudem nałożyłam ją na Fleurkę, niemożliwe okazało się w niej opuszczenie rąk na dół, tak by nie przekrzywić ułożenia sukienki, dlatego z niemałym wyrzutem sumienia odbieram jej sukienkę i przekazuję Fashionistkom o ciałkach śliskich, podatnych na przebieranie.
Fleur- wybacz!

Inspiracją była czerwona sukienka od Gucciego.











Sukienka jest prosta, lekko rozkloszowana z rozszerzającymi się rękawami.

Wykorzystałam kelly krepę  i elastyczną poliestrową koronkę.
Dolny brzeg sukienki jest zabezpieczony flizeliną.
Sukienka jest z tyłu otwarta, zapinana na 3 zatrzaski.
Wykrój powstawał praktycznie 'na kolanie', trochę posiłkowałam się wykrojem z wąskiej sukienki, który rozszerzyłam na dole i wprowadziłam szerokie, dzwonkowate rękawki 3/4.

1 komentarz: