28 listopada 2015

WEE 3 FRIENDS: sukienka-tunika

Urzekły mnie te lalki będące odrębną propozycją Mattel.
To lalki - nastolatki o wysokości 25 cm, dużo większej głowie niż Barbie, płaskich stopach i dużych oczach. Artykulacja jest raczej podstawowa.
Sprzedawane były w trójpaku z blondynką i rudzielcem, ta tutaj latynoska ma na imię Janet.
Mattel w 2012 roku zaprzestał produkcji tych lalek, a szkoda.


Szukając Wee 3 Friends na tzw. rynku wtórnym trafiłam na taką oto panienkę w azjatyckiej sukience ze stójką, bez butów.

Lalka ma dużo mniejsze wymiary niż klasyczna Barbie i trudniej uszyć dla niej coś na maszynie (wdawanie rękawków to istny wyczyn).
Faza komponowania wykrojów na razie trwa.




Ostatnimi czasy lalka została poddana pewnej metamorfozie, ponieważ w moim domu pojawiło się zapotrzebowanie na lalkę przypominającą bohaterkę z serialu Dora.
Lalka po zdjęciu gumek z włosów
i przycięciu włosów, a także dzięki ubraniu upodobniła się do nastoletniej bohaterki serialu Dora
i przyjaciele
.






1 komentarz:

  1. śliczna panienka - mam też takie - mulatkę oraz rudą,
    ale przerzuciłam je na doroślejsze, barbiowate ciałka :)

    teraz nie mam problemów z szafą dla tych pięknotek :)

    OdpowiedzUsuń