10 grudnia 2015

BARBIE: sukienka jeansowa i marynarka


Także tego...

Nikki została zakupiona, by przeszczepić jej giętkie ciało  jednej z moich 'sztywnych' szatynek.
Dlaczego nie pomyślałam wcześniej o tym, że ciało tej mulatki może być ciut za ciemne dla Teresy Perfect Pink lub Kayli/Lei? Nie wiem!
I teraz mam Fashionistkę jakiej wcale nie planowałam mieć. Pierwszy odruch był taki, żeby ją sprzedać dalej,
ale teeeeeeeeee rzęęęęęęęęęsy :-)
I to ciałko tak stabilne, jakby lalka dopiero co wyskoczyła
z półki sklepowej...

No i co mam teraz zrobić?
Na dodatek uszyłam jej cudownie jeansową sukienkę
i granatową marynareczkę!
Napatrzeć się nie mogę :-)

Także tego...
































Dane techniczne:
dwa kolory elastycznej tkaniny imitującej jeans oraz cienka granatowa dzianina.




1 komentarz:

  1. Nikusia rzęsiasta jest śliczna :) Super ubranko. A jakie ma boskie kozaczki!

    OdpowiedzUsuń