13 lutego 2016

Spotkanie lalkowe w Poznaniu luty 2016

I znowu się stało i bardzo dobrze, że się stało. Spotkanie lalkowe w Poznaniu.
Było nas trzy i pół sztuki:  dwie Magdy, ja i moje nie za duże dziecko.
W spotkaniu wzięły udział m.in. Barbie (w tym reprodukcja Picnic Set - boska!), Fleurki, Monsterka, EAH, Moxie Girlz,
Wee 3 Friends, Jolina i Nancy (ta ostatnia nie załapała się na zdjęcie).

Jak dobrze się tak spotkać i podładować baterie!
Mam nadzieję, że Madmadzi udało się zrobić więcej udanych zdjęć, bo mnie się ręka trzęsła
od ciągnięcia za rękaw przez najmłodszą uczestniczkę spotkania :-)




3 komentarze:

  1. Agatko :) właśnie piszę posta :) zdjęcia wyszły okej, ale następnym razem zabieramy stojaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne lalusie :) Ta w czerwonym sweterki bardzo mi się podoba :) No i Lagunka, na którą mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń