10 lutego 2015

BARBIE: stylizacja na Burberry


Pierwsza taka moja próba pobawienia się
w stylizację.
Padło na Burberry, bo jakiś czas temu nabyłam wstążkę
w burberrową krateczkę, w której od razu dojrzałam potencjał.

Dla modelki (hybrydowej Fashionistas, pierwszy raz tutaj prezentowanej) uszyłam:
- neutralną beżową sukienkę o prostym kroju
- płaszczyk dwurzędowy z paskiem
oraz
- torebkę z motywem kratki.

Strój uzupełniają brązowe kozaki.









Torebka ma poszerzane dno i rączki z imitującego skórę paska.
Z tego samego materiału wykonany jest pasek płaszcza przyszyty do płaszcza ściegiem, który imituje szlufki.
Guziczki to szklane koraliki.















Poniżej neutralna sukienka w delikatnie strukturalną kratkę
(torba wykonana jest z tej samej tkaniny).



W przygotowaniu kolejne stylizacje. Mam już kilka pomysłów. 
Będzie bardzo klasycznie oraz filmowo :-)

1 komentarz: